Оплата

Готівкова оплата

Продаж товару здійснюється тільки в гривні, оплата при отриманні замовлення. На підтвердження вашої покупки ми даємо товарний чек.

Безготівкова оплата

Оплата On-line картами Visa, Master Card, будь-якого банку світу, через безпечний сервіс Приватбанку Liq Pay, через корзину нашого інтернет-магазину, можлива оплата товару з балансу "Бонус +", карт Приватбанку.

Реквізити для оплати на карту/рахунок 4246001000363576, в Приват банке, ФОП Шаталін Є.М.

Реквізити для оплати на рахунок UA793206490000026005060835149, в Приват банку, ЄДРПОУ 2912112554, ФОП Шаталін Є.М.

Реквізити для оплати на рахунок UA933348510000000026008131696, в банке ПУМБ, ЄДРПОУ 2912112554, ФОП Шаталін Є.М.

Реквізити для оплати UA643220010000026006300055141, Моно банку, ЄДРПОУ 2912112554, ФОП Шаталін Є.М.

Після прийому замовлення, наш менеджер резервує товар, і висилає необхідні документи, на електронну пошту вашого бухгалтера, після успішного їх узгодження, і підтвердження вашої оплати, доставляємо вам товар, з оригіналами необхідних документів.

Доставка

Умови безкоштовної доставки по Україні

Безкоштовна доставка ваших замовлень на відділення "Нової пошти", "Укр. Пошти" або адресна доставка, до дверей покупця, по всій території України, при оплаті товару на рахунок в Приват банку, можлива на суму від 1500 гривень. Якщо сума вашої покупки нижче 1500 гривень, то вартість доставки за тарифами перевізника.

Міжнародна доставка:

Доставку в 230 країн світу робимо за допомогою Укрпошти, при 100% передоплаті замовлення On -line, картами Visa, Master Card.

Щоб отримати замовлення на складі кур'єрської служби, Вам необхідно:

  1. Мати при собі оригінал паспорта та номер декларації, який ми Вам відправили в смс-повідомленні на номер мобільного телефону, вказаний в замовленні;
  2. Якщо доставка товару оформлена як накладений платіж, крім оригіналу паспорта, Вам необхідно при собі мати суму готівки, яка дорівнює вартості замовлення. Ця сума заздалегідь узгоджується з менеджером, або, як правило, фіксується при замовленні товару;
  3. При отриманні товару обов'язково зверніть увагу на цілісність упаковки і якість перевезення. Рекомендуємо після отримання вантажу розкрити упаковку і оглянути товар в будівлі складу перевізника. Якщо ви помітили дефект товару, то ви повинні зі співробітником кур'єрської служби оформити акт невідповідності, який вам дозволить скористатися страховкою пересилання товару, і відшкодувати його вартість в повному обсязі;
  4. Якщо у Вас немає можливості отримати товар особисто, і своєчасно, за вас це може зробити довірена особа. Ця людина повинна мати при собі оригінал вашого і свого паспорту. Якщо у вас немає можливості передати свій паспорт довіреній особі, або у вас інша форс-мажорна ситуація, ви повинні зв'язатися з нами, і повідомити про переадресацію товару, вказавши дані нового одержувача. Звертаємо вашу увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення, перевізник нараховує пеню. Тому, переконливе прохання, забирати замовлення вчасно. Зазвичай, замовлення приходить у ваше місто через 1-2 дня після його відправлення. За фактом прибуття вантажу на склад, перевізник відправить вам смс-повідомлення, на номер мобільного телефону, вказаний вами при оформленні замовлення. Якщо ви хочете дізнатися місцезнаходження свого замовлення, ви можете зателефонувати на "гарячу лінію" перевізника, повідомивши оператору номер декларації.

Часто задаваемые вопросы

Чи надається гарантія на ваші товари?

На всі нами товари надається офіційна гарантія від виробника, при покупці ви отримуєте товарний чек, в якому вказана вся необхідна контактна інформація, і унікальний номер вашого замовлення, який зберігається в нашій інформаційній базі. Ваше завдання перевірити комплектність товару при його отриманні, ця інформація вказана в описі до товару, на нашому сайті, і на упаковці товару.

Чи можу або я повернути, або обміняти товар?

Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172). До таких товарів відносяться, білизна постільна та білизна натільна. У зв'язку з цим ви не маєте права вимагати повернення протягом 14 днів.

Але нам важливо, що б ви були задоволені покупкою в нашому магазині, і якщо ви зберегли цілісність упаковки, товар без слідів використання, складений точно так, як ви його отримали, ми завжди поміняємо його на більш відповідний вам. Якщо товар має фабричний дефект, то ми зробимо обмін товару на аналогічний.

Як і де можна зробити обмін або повернення товару?

Обміняти або повернути товар, можна відправивши його назад тим же способом, яким Ви його отримали, після попереднього узгодженням з нашим менеджером, але тільки якщо у товару не розірвана упаковка, і немає слідів використання вироби, ми обміняємо його вам на аналогічний.